Rivaroxaban w profilaktyce przeciwzakrzepowej u pacjentów z ostrą chorobą AD 3

Wystąpiły dwa efekty skuteczności szczepionkowej. Pierwszym z nich było połączenie bezobjawowej proksymalnej zakrzepicy żył głębokich, objawowej bliższej lub dalszej zakrzepicy żył głębokich, objawowej, niezakończonej zgonem zatorowości płucnej lub zgonu związanego z żylną chorobą zakrzepowo-zatorową od dnia do dnia 10 (analiza 10 dnia). Drugim był ten sam złożony wynik od dnia do dnia 35 (analiza 35 dnia). Pierwotna analiza 10 dnia została wstępnie określona jako analiza nieinności, a pierwotna analiza 35 dnia została wstępnie określona jako analiza wyższości. Wystąpiły dwa główne drugorzędne wyniki skuteczności: zespół bezobjawowej proksymalnej zakrzepicy żył głębokich, objawowa bliższa lub dalsza zakrzepica żył głębokich, objawowa nieżączkowa zatorowość płucna lub zgon z dowolnej przyczyny (tj. Pierwotny wynik, ze składową związaną ze śmiercią do żylnej choroby zakrzepowo-zatorowej zastąpionej śmiercią z dowolnej przyczyny), do 35 dnia; oraz analizę wyższości głównego wyniku skuteczności do 10 dnia w zmodyfikowanej populacji, która ma zamiar leczyć. Inne drugorzędne wyniki skuteczności obejmowały występowanie objawowej żylnej choroby zakrzepowo-zatorowej do 10 dnia i częstość do 35 dnia; częstość występowania każdego ze składników dwóch wyników skuteczności coprimary; oraz częstość występowania zgonu z przyczyn sercowo-naczyniowych, ostrego zawału mięśnia sercowego lub ostrego udaru niedokrwiennego do 10 dnia i do 35 dnia.
Głównym rezultatem bezpieczeństwa było klinicznie istotne krwawienie, które było połączeniem poważnych krwawień lub istotnych klinicznie krwawień obserwowanych nie później niż 2 dni po podaniu ostatniej dawki podwójnie zaślepionego badanego leku. Definicje poważnych krwawień i istotnych klinicznie krwawień podano w tabeli S2 w dodatkowym dodatku. Dokonano również oceny epizodów nadmiernego krwawienia, które nie spełniały kryteriów jednego z tych wyników, działań niepożądanych, które wystąpiły podczas okresu leczenia, oraz nieprawidłowych wyników laboratoryjnych. Wynik korzyści lub szkody netto był oceniany jako złożony pierwotny wynik skuteczności lub główny wynik bezpieczeństwa do dnia 10 i do dnia 35.
Analiza statystyczna
Szczegóły dotyczące analiz statystycznych opisano wcześniej.13 Krótko mówiąc, zdefiniowano dwie populacje – zmodyfikowaną populację zamierzoną w leczeniu oraz populację na podstawie protokołu – zarówno dla analizy skuteczności nie niższej (dzień 10), jak i dla wyższości (dzień 35) analiza skuteczności. W obu analizach skuteczności pacjenci byli włączani do zmodyfikowanej populacji, jeśli mieli spełnić kryteria włączenia do badania, otrzymali co najmniej jedną dawkę badanego leku i mieli odpowiednią ocenę żylnej choroby zakrzepowo-zatorowej.
[hasła pokrewne: gabinet psychologiczny, poradnia psychologiczna, psycholog Kraków ]

Powiązane tematy z artykułem: gabinet psychologiczny poradnia psychologiczna psycholog Kraków