National Cluster-Randomized Trial of Duty-Hour Elastyczność w szkoleniu chirurgicznym cd

Wykładowcy danych ACS NSQIP nie byli specjalnie poinformowani o zadaniach grupy badawczej. Dane o wynikach rezydentów zebrano we współpracy z ABS, który przeprowadził badanie rezydentne zakończone (tj. Wielokrotnego wyboru) pod koniec stycznia 2015 r. ABS-Training Examination (ABSITE) 43 dla wszystkich badanych rezydentów chirurgicznych w Stany Zjednoczone (tabela S7 w dodatkowym dodatku). ABSITE to komputerowy test wielokrotnego wyboru przeprowadzany co roku w styczniu w celu oceny wiedzy i zarządzania problemami chirurgicznymi. Artykuły z ankiety zostały zaadaptowane z wcześniej opublikowanych ankiet, wstępnie przetestowane przez mieszkańców za pomocą wywiadów kognitywnych i wielokrotnie poprawiane.
Środki
Nasz pierwotny wynik leczenia pacjentów był oparty na wynikowej ocenie ACS NSQIP 30-dniowej stawki pooperacyjnej śmierci lub poważnych powikłań, która jest oparta na metodzie zatwierdzonej przez Narodowy Quality Quality (NQF # 0697) .36,37 Poważne powikłania obejmują udar zawał mięśnia sercowego, zatrzymanie akcji serca z resuscytacją krążeniowo-oddechową, zatorowość płucna, wentylacja przez ponad 48 godzin, ostra niewydolność nerek, krwawienie wymagające przetoczenia więcej niż 4 jednostek, posocznica lub wstrząs septyczny, zakażenie chirurgiczne w miejscu narządu narządów lub rozejście się rany. Drugorzędowe wyniki obejmowały następujące 10 innych wyników oceny NSQIP ACS: 30-dniowa stopa zgonu pooperacyjnego, poważne komplikacje, jakiekolwiek powikłania, brak poronienia (tj. Śmierć u pacjenta, który miał poważne powikłania), zapalenie płuc, niewydolność nerek, nieplanowana reoperacja , posocznica, zakażenie w miejscu zabiegu chirurgicznego i zakażenie układu moczowego 34,38 (tabela S6 w dodatkowym dodatku).
Wskaźniki wyjściowe dla rezydentów zostały określone przed rozpoczęciem procesu i obejmowały poziom satysfakcji (bardzo niezadowolony, niezadowolony, neutralny, zadowolony lub bardzo zadowolony) z ogólnej jakości kształcenia rezydentów i ogólnego samopoczucia. Wtórne wyniki rezydentów obejmowały postrzeganie i satysfakcję mieszkańców w odniesieniu do wpływu obowiązującej w latach 2014-2015 polityki w zakresie stawek godzinowych na aspekty związane z opieką nad pacjentem, zakwaterowaniem w miejscu zamieszkania i dobrostanem osobistym; jak często zmęczenie wpływa na bezpieczeństwo osobiste i bezpieczeństwo pacjentów; oraz jak często w minionym miesiącu mieszkańcy mieli przerwy w ciągłości opieki i edukacji z powodu polityki godzinowej (Tabela
Analiza statystyczna
Korzystając z danych ogólnych dotyczących chirurgii w szpitalach w 2012 roku przed rozpoczęciem badania, obliczyliśmy wyjściowy wskaźnik śmierci lub poważne powikłania o 9,94%. Nasze uzasadnienie dla projektu noninferiority zostało opisane wcześniej.32 Margines nieinferatywności został określony przed rozpoczęciem próby jako różnica bezwzględna wynosząca 1,25 punktu procentowego (13% względna różnica, co odpowiada marginalnemu marginesowi błędu 1,15) na podstawie badania. empirycznej dystrybucji 30-dniowych poziomów zgonu w szpitalu lub poważnych powikłań, korelacji wewnątrzklastra i obliczeń mocy.31,32 Stosując margines niezależności od szpitala o bezwzględnej różnicy 1,25 punktu procentowego w 30-dniowych wskaźnikach śmierci pooperacyjnej lub poważnych komplikacje oszacowaliśmy, że minimalna liczebność próby 90 programów (45 na grupę) ze średnio 1,1 szpitali na program i średnio 950 pacjentów na szpital będzie konieczne do uzyskania 80% mocy na poziomie alfa 0,05 (patrz Dodatek Dodatek).
Analizy danych przeprowadzono na Northwestern University
[więcej w: września dyżury aptek, wysypka bostonska, przychodnia medycyny pracy szczecin ]

Powiązane tematy z artykułem: przychodnia medycyny pracy szczecin września dyżury aptek wysypka bostonska