Dziecięcej choroby zapalnej jelit

Choroba żołądkowo-jelitowa u dzieci jest często sierocą badań klinicznych i badań naukowych. Ta książka zapewnia dokładną aktualizację patofizjologii i klinicznych cech choroby przewodu pokarmowego u dzieci i opisuje podejścia terapeutyczne do leczenia choroby u dzieci, szczególnie, że różni się ona od leczenia dorosłych. Ponadto prosi pediatryczną społeczność gastroenterologiczną, by wspólnie poradziła sobie z mechanistycznymi i terapeutycznymi wyzwaniami związanymi z zaburzeniem, które są unikalne w praktyce pediatrii poprzez badania podstawowe i kliniczne. Choroba zapalna jelit u dzieci jest podzielona na siedem głównych sekcji, które obejmują zbiorową wiedzę o tej chorobie u dzieci: jej przyczynę i patogenezę, epidemiologię i cechy kliniczne, diagnozę, terapie medyczne i chirurgiczne, wytyczne dotyczące prowadzenia badań klinicznych oraz szczególne względy, które mają wyjątkowy charakter. aplikacje dla dzieci i młodzieży. Uderzającą cechą książki jest jej obszerne omówienie badań naukowych i badań klinicznych, które zostały skierowane na jedno z najczęstszych zaburzeń żołądkowo-jelitowych w dzieciństwie. Przez cały czas uczestnicy dostarczają przykładów różnic między chorobą pediatryczną a chorobą dorosłych i wyjaśniają różnice, które charakteryzują różne schorzenia, które wchodzą w zakres tej jednej jednostki klinicznej. Intensywność prowadzonych badań znajduje odzwierciedlenie w omówieniu molekularnych zawiłości tej książki. Niuanse rozpoznania, które ujawniono w historii medycznej, w badaniu fizykalnym oraz w badaniach laboratoryjnych, radiologicznych i endoskopowych, przedstawiono z praktycznego punktu widzenia, w oparciu o rozległe doświadczenie kliniczne. Diagnoza różnicowa, choć o szerokim zakresie, została uproszczona we wspólnym motywie ułatwiającym rozwiązywanie dylematów diagnostycznych. Leczenie medyczne i chirurgiczne omawiane jest w miarę możliwości w oparciu o strategie oparte na dowodach. Każdy rozdział jest dobrze powiązany z kilkoma pominięciami. Jednym z najciekawszych aspektów tej książki jest informacja, jaką zapewnia uczestnictwo w badaniach klinicznych, które przedstawiono jako sposób na poprawę zdrowia i dobrego samopoczucia u dzieci z nieswoistymi zapaleniami jelit.
Kluczowymi atutami książki są jej opisy nurtów dyskusji i debaty wewnątrz pediatrycznej społeczności gastroenterologicznej oraz jej sugerowane ramy (poprzez badania kliniczne) dla zwiększenia wiedzy, na której opierać się będzie kliniczna opieka nad chorymi na nieswoiste zapalenie jelit. Dziecięca choroba zapalna jelit będzie ważnym zasobem głównie dla pediatrycznych gastroenterologów. Jednak wszyscy lekarze, którzy opiekują się dziećmi z chorobą zapalną jelit, stwierdzą, że jest to model do organizowania klinicystów w celu wspólnego pogłębiania wiedzy o zaburzeniu poprzez powszechną praktykę kliniczną i udział w przyszłych protokołach badawczych.
Kathleen J. Motil, MD, Ph.D.
Baylor College of Medicine, Houston, TX 77030
edu
[hasła pokrewne: modna spódnica z wysokim stanem w rozmiarze xxl, naklejka na legitymację, wieszaki na medale ]

Powiązane tematy z artykułem: modna spódnica z wysokim stanem w rozmiarze xxl naklejka na legitymację wieszaki na medale